søndag 25. april 2010

Ny lampe gjort kulere!

Jeg kjøpte disse to i forskjellige butikker. Det første bildet er en lampe jeg kjøpte i en bruktbutikk. Fikk den for 200kr. Kjøpte lampeskjermen på Ikea, samme med lampeopphenget. Jeg betalte rundt 150 for dette.



Jeg startet med å ta fra hverandre den brukte lampen. ville bare ha pynten fra den. Festet "lampesmykkene" til den nye skjermen. Jeg brukte LANG tid på å finne ut den letteste måten å få til dette på. Fant til slutt ut at det letteste var å bare knyte den fast i selve skjermen. Slik som på bildet.




Dette er sluttproduktet. Det var vanskeligere enn jeg hadde trodd, men er veldig fornøyd med resultatet! Klarer nesten ikke vente med å få hengt den opp og se hvordan den ser ut med lys i. Denne skal henge over middagsbordet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar