torsdag 10. juni 2010

Nå får vi valp!

Se på disse NYDELIGE små pelsballene. Det er blanding av Elghund og Border Collie, og om noen uker skal jeg og kjæresten min hente en sånn en!

Vi henter dem så fort de er klare, og jeg gleder meg som en liten unge!

Den vi valgte var en hann og var den største valpen av de 4 som var igjen. Eieren foreslo ham fordi han var mest Border Collie og vi skal trene agility og lydighet, så hun mente han var det beste alternativet da. Dessuten var han så pen! Kraftig bygget hund med sort pels, hvit under buken og noen brune flekker.

Veldig sosiale valper, de kom løpende med en gang og ville hilse på, bite og leke. Jeg klarer ikke slutte å tenke på den, og jeg prøver hele tiden å komme på et bra navn, men det er vanskelig. Noen som har noen bra forslag? Jeg vil ha et kort, tøft navn som ikke er så vanlig!

1 kommentar: