lørdag 1. mai 2010

Flotte brukte tings.♥

Jeg var på en bruktbutikk i går. Det samme stedet jeg kjøpte "lampesmykket" jeg brukte på lampen jeg laget. Butikken heter "Ting & Tøy" og de har flere rundt om i Norge. De selger brukte ting for en god sak.

Jeg fant disse giraffene, de er så nydelige! De kostet meg 130kr. Betalte 30kr for den lille vasen.

Etter dette fant jeg disse maskene. Jeg betalte 260kr for dem. Jeg har en stor maske hjemme og har lett etter lignende ting siden.

De vil passe perfekt inn i stua sammen med tunge, bruke møbler. Elsker dem!



Etter å ha vært der en stund la jeg merke til dette lille bordet. Det var en vase oppå som gjemte det ganske godt. Det har sansynligvis stått der en stund. Heldige med som fant det! Betalte bare 100kr for denne skjønnheten.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar